Egy kicsit hallgattam, mert dolgoztam. Íme egy kis ízelítő a gyümölcséből. Mlčal som trošku, lebo som pracoval. Hľa tu máte niektoré plody...Stavo zitto per un po', perché lavoravo. Ecco un'assaggio dei frutti....

Tiranában, a katolikus egyetemen  egy gyógynövény kert kialakításával kezdtem a munkát. Már élvezhető....V Tirane, na katolickej univerzite, začal som so záhradou liečivých rastlín. Už je to použiteľná....Il primo lavoro a Tirana, e un giardino di piante medicinali. E gia abbastanza bello...
A barátom, a ház kezelője a kertben. Môj priateľ, zodpovedný za tú budovu. Mio amico, gestore dell'edificio.



Gyógynövénykert. Záhrada liećivých rastlín. Giardino di piante medicinali. 

A napóra alatt. Pod slnečnými hodinkami. Sotto lˇorologio solare.









Fatos, a munkatársam-môj spolupracovník-mio collega.